23 mars, påskdagen

Nu sitter jag här i min säng i Knivsta i huset. Shit vad jag saknar min säng när jag är i lägenheten x), men snart så flyttar vi in den dit :P.

Jag är i alla fall ganska trött x). Jag satt uppe och chattade med en riktig sötnos till kl.03.30 x). Men men, sova kan man göra när man har tid :P. HAHA.
Jag är ju i varje fall väldigt glad. Sitter och ler och kan inte riktigt sluta heller :P.

Sitter och lyssnar på "När vi två blir en" med Miio. Shit vad den påminner mig om sommaren.
GE MIG SOMMAR NU , tack !!

image112
bild; http://blogg.passagen.se/resources/frejo/sommar2005.jpg




Ikväll ska bästis sova hos mig, alltså Jessica (Jess). Så ska vi leka imorgon :D.
Sen i veckan ska jag umgås massor med Rebecka och även med Jessica. Jag har även planerat in att jag ska ha myskväll med film och sådär med sötnöt.

SÅ SJUKT ÄCKLIGT SKÖNT MED LOOOOV :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0