25 mars

Ja, nu sitter jag här hos mamma.
Jag sitter här och sjunger som en galning, haha. Jag älskar verkligen att sjunga, men jag gör det bara i min ensamhet. Nu blev det i alla fall "Everything I do, I do it for you - Brian Adams", älska den låten verkligen.
Men usch, jag spelade in och lyssnade precis klart på det. USCH USCH, haha x). Ingen sångkarriär för mig inte, haha.

Shit vad skönt det var att sova ut imorrse. Jag har ju haft svårt och sova nu när jag varit sjuk (är fortförande inte helt fri från öroninflammationen), men idag sov jag till typ 11. Enormt skönt. Blev väckt av att någon ringde på hemtelefonen, men när jag hunnit komma upp så slutade det ringa. KUL?, nej XD. Men jag såg i varje fall att jag hade fått sms :). Jag gick i alla fall upp och ja, nu sitter jag här :).
Jag ska dra in till lägenheten sen lite senare, jag får se när jag drar, haha.



image114

Han är sjuuukt bra :O. Jag älskar hans låtar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0