26 mars

Nu sitter jag här i lägenheten igen. Jag vaknade för ca.2 h sedan efter en god natts sömn :).
När jag vaknade så kom jag för en gångs skull ihåg vad jag drömt, haha. Jag brukar nämligen inte riktigt komma ihåg mina drömmar så jätte ofta. Men ibland så gör jag det, inatt var det en sådan gång.
Drömmen var ju ganska mysig, eller jag blev ganska dissad efter en stund. haha. Men men, det var en dröm.

Idag ska jag inte göra så himla mycket. Jag måste nog plugga lite SO, usch usch. Men jag har ju inte gjort provet om andra världskriget ännu, som resten av klassen har gjort. Men jag hade ju öroninflammation då med, och jag kan som sagt aldrig plugga när jag är sjuk. Så pappa mailade och bad om att jag skulle få göra provet nu efter lovet, så då måste jag alltså plugga lite nu under lovet. Men känner jag mig rätt så kommer jag börja plugga på söndag x).
Jag ska i alla fall också ner på stan idag med Monica. Vi ska kolla på den där soffan som vi skulle ha kollat på i lördags när dom hade stängt. Sen ska vi kolla på nåt plast avlastningsbord till vardagsrummet/matsalen också.
Sen kanske jag kollar runt på något annat, men jag får bara inte shoppa x). Jag måste verkligen hålla det löftet nu. Alla mina pengar behöver jag till min klippning/färgning och även till balen.
Men vem vet, jag kanske får pengar när jag fyller år (a) ?

Nej, nu vet jag inte riktigt vad jag mer ska skriva... Haha

image115
Roligt väder då, nej. Det blåser och är kallt. USCH, ge mig sommar NU!!




Ni som läser min blogg får gärna kommentera, säg gärna vilka ni är.
Det är kul och veta vilka det är som läser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0