fredag 7 februari

Nu är det äntligen ledigt igen :D. Det behöver jag, även om jag kanske inte hinner sova massor och sådär i helgen.
Vi ska ju ner till Götet imorgon , kl.06.00 ska vi väl hämta upp min morbror i Sigtuna :P. Så det blir tidig avgång som vanligt x). Men nu har jag ju lånat Jessicas One tree hill, säsong 3 som jag ska kolla på under bilresan. Jag kommer ju ha hela baksätet för mig själv. Duntäcke, massa kuddar och min bärbara dator är absoluta måsten för att klara av den tråkiga resan x). Sovmasken måste jag ju också ha, såklart. Även fast jag nästan aldrig kan sova i bilen långre :O, men det är då jag älskar min dator (men den älskar jag iofs alltid).
Ska kanske ta med mig säsong 1 också ;). haha, jag får se hur det blir.

Idag har det ialf inte hänt något speciellt, inget roligt liksom. Jag har gått i skolan som vanligt. Enda skillnaden var att jag och Jess faktiskt jobbade på So:n idag, vi till och med jobbade över och på rasten vi hade innan klasstimmen. Det har aldrig hänt innan x).
Innan no:n så gick vi ialf och åt, vi fick sluta tidigare så vi hade 30min innan lektionen började. Så det var nice, med tanke på att vi sedan kunde glida runt och schteka i våra brillor på lunchen. Jag, Jess, Ellen, Emil och Danne köpte glass (eller Danne köpte godis, det kanske Ellen också gjorde. Don´t remember) sen så satt vi på soldäcket på skolgården och hade det myys.
Btw. våran no idag var as slapp. Vi fick jobba med det vi behövde, och vi pratade även om balen på lektionstiden :P :). Otroligt skön lektion.
Gjorde även mitt muntliga, nationella prov idag :S. SHIIIET vad jag var nervös. Jag förstog att jag skulle få göra idag. Så när Åsa säger åt mig och Cissi att gå ut och förbereda oss för redovisning medans någon&någon gjorde sin, så bara började min puls genast slå mycket fortare. Sedan när jag hör alla applådera så får jag världens puls och blir SJUUUKT nervös. Shit, vad jag hatar muntligt.
Men det gick bra, det blev ett VG. Får VG på allt, så det är nice. Ligger nämligen på ett stabilt VG och har utvecklats märkvärt sedan jag började nian, det känns verkligen jätte roligt att höra. Det ska jag vara stolt och nöjd över/med sa Åsa, så det ska jag vara :)

     


jag har mina nya brills på mig ^^, as heta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0