jag är fortförande i chock..

Igår klockan 19.13 fick jag ett sms av Rebecka där det stod :
 "Ska du också se Darin på söndag? :D :D :D
Alltså jag kan inte fatta att det är sant. <333333"

jag fick en CHOCK kan jag säga, jag satt och pluggade och visste inte om detta ens :O. Jag ringde direkt Rebecka, jag försökte först skicka ett sms, men jag kunde inte ens skriva. När hon svarar så skrek jag typ : "DARIN, VAR, HUR, NÄR, VAR, HUR, NÄR, DARIN, SÖNDAG, VAAAD, BERÄTTA :O !!!!"
Så berättade hon att det var Halabja-galan, jag bokade biljetter direkt.

image63


Så nu, efter 238 dagar så kommer jag få se honom igen. Det är helt sjukt och jag har ännu inte fattat det, jag är fortförande i chocktillstånd. Jag tror att det är ett skämt, att jag drömmer. Ja, jag har helt enkelt inte fattat och kommer inte göra det ens när jag sitter där på söndag på rad 1 , i en kyrka och inte kan skrika.

Tänk alla jag ska träffa också :O. Isabell, Rebecka, Carro & hennes syster, Malin, Paula, Lina, Idis, Emilia, och jag har glömt MASSOR nu vet jag. Men jag är som sagt helt borta.
 

Kommentarer
Postat av: Minna

ja juste det var det ju.. Ska försök få med mig en kompis

2008-03-15 @ 09:12:41
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Minna

vilken tid är det

2008-03-15 @ 10:27:14
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Minna

okej det ksa jag göra :D

2008-03-15 @ 12:40:40
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0