jag vill också ha en snygg kropp...

Jag sitter just nu och kollar på bikinisar på Victorias secret.
Jag får fullkommligt panik när jag kollar runt på alla bikinisar.
Verkligen alla tjejerna har SJUKT snygga kroppar, sjukt snygga magar och är verkligen så enormt snygga.

image117 image118

Jag vill också ha en snygg mage, en platt mage. Jag säger inte att jag vill vara jätte smal, för det är inte mitt mål. Mitt mål är att känna att jag kan visa min mage, visa mig i bikini utan att jag ska behöva må dåligt.
Och säg inte att jag ska kämpa med att gå ner i vikt, eller visst gör det. Men jag är trött på att det inte ska hända något. Jag kämpade verkligen så jävla hårt i sommras, jag gick ner 7-10 kg från 30 maj till i början av september. Jag kan säga att jag inte tröck i mig en glass eller någonting onyttigt från 30maj till i mitten av juli. Jag var verkligen så SJUKT strikt till min "diet" och ingen kunde stoppa mig. Jag gick 1mil med för små skor, då jag även kände efter 100m att  jag började få skavsår. Dom skavsåren var verkligen inte roliga, jag ville bara lägga mig ner och gråta på marken för att det gjorde så ont, och med för små skor var det heller inte särskilt roligt. Jag fick blånaglar på 8 av 10 tår den promenaden, och jag kan säga att mina tånaglar inte har återhämtat sig ännu efter detta.
Det jag ville få fram är att jag inte vill behöva kämpa så här igen, det var sjukt jobbigt. Jag är rädd att det ska gå överstyr också, för det är säkert jättelätt att det kan hända.

Säg heller inte att jag inte behöver gå ner i vikt, att jag är smal. För det är jag inte. Okej, jag kanske ligger på normalviktig, men inte långt ifrån överviktig. Jag vill ha bort massa fett på magen, oavsett vilket BMI jag har eller kommer få. Jag strävar bara efter att känna att jag kan visa mig i bikini.

Så, nu jävlar. Jag ska verkligen gyma på och sträva efter mitt mål nu innan balen och sommaren.
Jag måste klara det. Jag SKA klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0