living to love you..

Jag satt precis och kollade på kort som min bästis, Jessica, tog kvällen innan jag åkte till Egypten. (dock inte dess kort)

image67 image68 image69


Det är helt sjukt hur mycket jag älskar den tjejen.
Hon ställer alltid upp för mig, det har hon alltid gjort. Hon försöker alltid att hjälpa mig, hon gör allt för mig. Hon finns där för mig, alltid. Varje gång jag behöver henne så finns hon där för mig. Hon är den enda jag kan prata om allt med, hon är den enda jag verkligen vet att jag kan lita på till 100%. Vi finns där för varandra, vi är där för varandra när det gäller allt. Hon är min bästis och jag älskar henne så sjukt, jävla mycket. Jag kan inte sätta ord på hur jag känner för denna tjej, jag kan inte förklara. Hon är obeskrivlig.

Denna tjejen betyder allt för mig, denna tjejen är mitt liv. Detta kommer verkligen från mitt hjärta.
du&jag<3
alltid

Jessica Maria Carlsdotter Wahlund. Damn girl, I love you so bad. <3

Kommentarer
Postat av: <3

shiit vad jag älskar dej,
dina ord betyder allt för mig
jag älskar dej mer
än någonsin flickan min!
jag kmr alltid finnas där för dej,. 24/7
du är solstrålen på himlen, ljuset i mörkret, värmen i kylan och det bästa på tellus..
du är det lilla extra!

2008-03-17 @ 22:58:22
Postat av: ledsen jess

men nej de e va juh bara halva inlägget som syntes :/ pöhöö

2008-03-17 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0