Måndag 10 mars / Göteborg vistelsen

Nu är det måndag, klockan är strax 22. Alltså snart tisdag :P

Jag kan börja med att berätta om dagen. Måndagen, första dagen i skolan efter helgen. Alltid lika hemskt att komma tillbaka till skolan och direkt få en lång dag. Men den gick rätt bra. Jag och Jessica pratade med Fanny i princip hela so lektionen, innan det hade vi ett litet geografiprov. Den enda som hade bättre än mig och Jess, var marcus. Vi äger alltså ;). 
På idrotten hade vi styrka, och det blandat med kvällens dans tog döden på mig x). Jag är så slut i min kropp just nu. Men men, nu jävlar ska jag bli snygg och smal till balen och till sommaren. Imorgon ska jag springa, göra lite situps och armhävningar och kanske även knäböj och lite sånt.
Imorgon ska jag ska även träffa Fanny, lilla älsklingen :D:D <33


jag posar i en spegel på en toa i ödeshög påväg till Götet i lördags





Min helg spenderades som sagt i Göteborg. Det var super trevligt. Filippa kunde mitt namn från början (hon har lärt sig genom kort) men kan inte säga Linda, utan det blir Liii. Jag var såklart favoriten, som varje gång ^^. Men det brukar ju ofta vara kusiner som är populära ;). Det var i alla fall jätte roligt när vi igår var på "Freeport" (ett outlet) i Kungsbacka, Filippa ville nämligen hålla mig i handen och gå själv. Sen i lördags kväll när hon skulle sova, så ville hon inte gå upp om inte jag följde med x). Dom (filippa och hennes mamma joanna) skulle då gå upp i förväg, för jag var på toaletten, men då ställer sig Filippa utanför toalettdörren där jag är och ropar på mig. Sötnosen.

image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0