tjejmiddagen igår kväll/inatt (skrivet 1mars)

Ja, igår var jag på tjejmiddag hos Sandra med Linda och Jess. Det var suuuper trevligt.
Jess och hennes pappa hämtade upp mig ungefär 17.25 kanske och vi åkte till Ica där vi mötte upp Linda och Sandra. Vi gick in och handlade mat och snacks, allt inför kvällen.
Sedan bar det av till Sandra. Jag skulle egentligen åka med på Lindas moppe när hon skulle hämta några singstar skivor som någon lånat, det blev värsta krångel i slutändan. Men jag gick ist och lämnade sminkväskan hos mamma och sen gick jag över till Sandra.
Vi åt först middag och sedan gick vi upp på övervåningen och började genast sjunga singstar som blev vår sysselsättning under kvällen. Haha, det roligaste var när Sandra och Linda körde loss till " När vindarna viskar mitt namn" och "Crazy in love" , och Sandras bror kom ut ur sitt rum och bad Sandra döda honom på en gång istället xD, haha. Dom skrek verkligen i mickarna och ljudet var på högsta. Jag typ dog av garv xD.
Vi försökte även under kvällen hitta något som "hände" i hålan :P, men ingen visste något.
Men efter att Linda hade gått och när Sandra skulle sova, så drog jag och Jess och lämnade våra väskor och gick sedan till He. Dit kom även Johan.
Där satt vi och typ gjorde inget speciellt, typ snackade och sådär. Eller Johan, han somnade xD haha.
Sen fick jag och Jess i alla fall skjuss hem och vi somnade ganska snabbt när vi lagt huvudet på kudden, i alla fall Jess xD.

    
mer bilder på min bilddagbok; http://lindahult.bildagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0