torsdagen 6/3, snart slut

Idag har det varit en långdag i skolan. Usch, usch.
Men med Jess i skolan så står jag ut. Jag är alltid så övertrött och jätte flumig x), vi skrattar därför åt ungefär allt. Men det är super :D.

Jag har även tränat idag, är riktigt stolt över mig faktiskt :D. Sprang hela 30min på löpbandet. Brände 304 kalorier tror jag att det var. Ja, jag känner mig duktig.
Vårat löpband lutar ju också uppåt, så man springer alltid i uppförsbacke , vilket är enormt jobbigt. Det är bara en liten lutning, men jag lovar att det känns.

Jag har även chattat massor med Fanny :), som jag även hälsade på igår.
Fan vad jag älskar den tjejen :)

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0