2 maj

Klockan är nu 00.15, den 2:a maj.
Jag är sjukt jävla trött efter valborg. Nej, asså jag drack inte, jag smakade lite här o där. Men jag fick ta hand om min kära bästa vän på natten sedan när vi kom hem x) , för hon mådde "...verkligen JÄTTE dåligt" som hon själv sa typ hundra gånger :). Så jag fick 3,5h sömn. Men vad gör man inte för sin bästa vän :). Precis, allt !!!

Jag har även fått göra 200 situps nu ikväll, då jag glömde mina 100 igår och alltså kännde att jag var tvungen. Vaknade ju med sån ångest imorrse eftersom att situpsen var det första jag kom på när jag slog upp ögonen. Jag känner mig ju rätt bra, och vet vilken jävla hemsk ångest jag skulle fått om jag hoppade dessa situps från 30 april. Så nu är dom gjorda.

Jag måste bara be om ursäkt för detta inlägg, jag är väldigt trött..
Jag måste även be om ursäkt för att jag inte bloggat på länge. Men jag har inte orkat, har inte haft nån kraft och ingenting att skriva om.
Men nu ska det bli ändring på detta.

På måndag börjar även supernyttigt i hemmet igen :).
Ska ju även börja springa med pappa också. Jag HATAR verkligen att springa. Men som jag sa till Josse så vill jag verkligen få bort min mage, ialf mkt på den. Då kommer jag kunna använda mer kläder som jag så gärna vill använda nu, såna grejer jag väljer bort pga magen =/. Men nu ska allt ändras.. !!!




btw. JESSICA, MIN ÄLSKADE BÄSTIS ÄR JU HEMMA IGEN :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra att du ställer upp så mycket för dina vänner, du verkar vara en underbar och väldigt trevlig tjej! att sova så lite för att ta hand som sin vän är något som verkligen är guld värt! Åh vilken fighting spirit du har med din träning, se till så att de inte går överstyr bara! jag vill verkligen inte att du ska få ätstörningar.

Du är som en förbild för mig i din blogg. de är okej att blogga om man är trött, skönt ocks skriva av sig. man har inte alltid ork , men jag ser fram emot nästa inlägg. best wishes

2008-05-04 @ 00:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0