20 maj

Gud vad jag är opeppad på precis allt just nu. Jag ligger här i min säng, är nämligen sjuk, som alltid (känns det som ialf) och bloggar, lyssnar på musik och kollar lite halvt på tvn.
Jag borde verkligen plugga, men när jag tänker efter så ska jag nog göra det nu. Det behövs verkligen och jag skjuter hela tiden fram precis ALLT, och säger att  jag ska göra det sen. Sån är jag, speciellt nu när jag är så sjukt skoltrött. Jag vill bara ha mitt efterlängtade lov NU !!




Jag måste hitta en klänning till skolavslutningen =/. jag måste måste måste verkligen :):):P . Jag vill ju heller inte ha en från GT , som alla kommer att ha :). Men ja har hittat några:P:P

image190image191
image192

snart kommer mitt h&m paket ^^. jag hade dock först beställt rosa espadrillos, men dom kmr inte förns v.25 och då är jag borta, och jag orkar inte vänta. jag beställer säkert dom också sen :P

Kommentarer
Postat av: FF

vilken storlek?

2008-05-23 @ 19:56:26
Postat av: Linda

FF; viken storlek på vad?

2008-05-24 @ 21:00:14
URL: http://lindahult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0