4 maj

Jag räknade precis ut att det är 27 skoldagar kvar nu för mig. Det är ju helt sjukt, att om 27 dagar så har jag avslutat ett stort kapitel i mitt liv, då har jag gått ut grundskolan och alla val jag gör kommer påverka mitt liv. Det är lite läskigt, samtidigt som jag längtar mer  än någon annan. Äntligen få komma ifrån Thunmanskolan, Knivsta och alla dom jag verkligen stör mig på till tuuusen. Det ska även bli så sjukt , jävla (ursäkta) roligt och underbart att äntligen få börja på linjen jag så länge längtat efter att få gå. Att få arbeta med hår och skönhet på skoltid, det måste ju vara så sjukt roligt :).

Något mer roligt, är att våran bal inträffar på lördag. Det ska bli otroligt roligt, jag ska ju gå med älsklingarna Fanny och Jessica :).
Skönt att jag även i fredags fick tid på Corinne&Friends i Sturegallerian på Stureplan att fixa håret och maken på lördag, där släppte liksom en sten och jag slipper stressa upp mig mer för det.

Jag behöver även lite hjälp från er läsare. Jag måste nämligen köpa en ny bh nu innan balen, en axelbandslös. Visst jag har redan en sådan, men jag hatar den för mina små ( ja , jag vill ha större men dom försvann nästan efter min viktminskning i sommras) bröst blir ju helt tillplattade och AS fula. Jag behöver en som har nå ilägg ( silikon eller tygplupp kvittar) som formar brösten samtidigt som dom pushas upp och blir till en snygg klyfta.
Så hjälp mig gärna om ni har något tips :). Annars får jag fråga butikerna ;);). Men H&M:s är den jag har, och den jag inte tycker om.


Har beställt min bikini och ett par skor från H&M nu ikväll :)





image188
Den här kommentaren fick jag i mitt föregående inlägg, och gjorde mig verkligen så sjukt glad. Tack "anonym". Nu känner jag mig ännu mer peppad inför att blogga (:. Denna kommentaren gjorde mig väldigt rörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0