8 maj

Ja. Nu sitter/ligger jag ännu en gång här i min säng och bloggar.
Jag ska snart hoppa in i duschen, så fort pappa är klar.
Jag måste även ta fram kläderna (eller ja, hitta kläder) till vårat tema-/spexfoto imorgon.
Jag borde även plugga egentligen. Jag har fysik att göra, som skulle vara klart för rätt länge sedan, men men det blir någon dag nu när jag har tid. Jag måste skärpa mig verkligen. Det är som att jaag tagigt ut mitt sommarlov redan nu, redan för flera månader sedan. Men, så här är det när jag är så sjukt skoltrött.
Får hoppas att jag inte sänker mig, och även höjer mig i något ialf (a).

Nej, nu är väl pappa klar hoppas jag.

btw. Jag är SJUKT peppad inför sommaren. Fy fan vad jag och Jess ska ha det underbart. Vi ska vara typ 24/7 och bo hos varandra. Det roliga är att våra respektive föräldrar tkr att det är jätteroligt :).
Hon & jag planerar massor, även en sista minuten resa, bara hon, jag och mamma i slutet av sommaren innan skolan (helvetet) börjar igen.

Sommar 08 , ska bli bästa någonsin.
Jess & Linda kommer uppleva den tsm och göra den till den bästa tsm. :)


jag skriver kanske mer snart, efter duschen ;). får se.
men jag vill veta vilka det är som läser. jag ser ju att jag har regelbundna läsare, så säg vilka ni är :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0