blivande bullmamma?


Gårdags kvällen spenderades i köket och i vardagsrummet. Jag bakade nämligen så äckligt goda lussebullar (nej, inte lussekatter utan lussebullar med marsipan, socker o smör fyllning). Vi har ju nämligen glöggmingel här på Årstavägen *pip* på lördag. Så då började vi att förbereda med bakning, uppsättning av stjärnor och lite små adventspynt. Monica gjorde även små minipajer, även om inte alla (två eller tre) sorter är färdiga. Nu är vårat vardagsrumsfönster det snyggaste i hela stockholm (A). Sjukt fint alltså.

Btw, otroligt roligt att Monica och pappa verkligen påpekar att jag gör goda bullar. Pappa gillar inte saffran, men mina saffransbullar (eller mina och Jessicas, som det var förra julen) älskar han verkligen.
Monica sa typ tusen ggr "Linda, du är verkligen bäst på att baka bullar. Dom blir alltid så otroligt himmelskt goda, VÄRLDSBÄST LINDA!!". Haha, min bror älskar också mina vanliga bullar och Rikard älskar mina blåbärs xDhaha.



Nu håller jag även på att baka matmuffins, soltorkade tomater och fetaost. Även det till lördag.

Det kmr bli så suupermysigt på lördag. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ingen förföljer dig, om du tvingas skriva pip.



HAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAHA

2008-11-28 @ 18:05:01
URL: http://monika.lindaspappa.ärbäst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0