" du är en fet jävla kukäckel hora "

 

Fyfan vad patetisk du är "anonym". Kan du inte ens stå för vad du tkr? Upprepa att jag är fet också, mooget !
Jag kan berätta för dig din lilla svaga idiot att jag garvade åt detta när jag såg det. Jag skiter fullständigt i vad du skrev, för jag är verkligen inte fet. Jag säger inte att jag är smal, för det är jag inte, men fet är jag inte. Jag är mullig men enligt andra smal! Att du kallar mig kukäckel hora också, det bara visar hur mogen du är. Jag garvar åt dig, verkligen skrattar i ditt ansikte. DU ÄR PATETISKT!!!
..Och du, hora är allt annat än vad jag är. men det vet väl inte du eftersom att du inte känner mig din störda människa.

Tack för mig. Hoppas att du lyckas i ditt liv, jag ber för att du mognar och gör något av ditt liv. Du har nämligen inget liv som sitter och försöker trycka ner andra, men visst om du mår bra av det så. Du är bara svag och osäker. Fixa det, för ingen vill veta av en människa som du!!

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Haha gumman, den där bruden är inget att bry sig om.. Jag vet hur man kan kolla vem det är ;) vi i familjen kan IP-adresser vettu ;) jag ska kolla upp det... Puss gummaaaan!

2008-11-04 @ 20:26:29
Postat av: Linda

Sofia: haha, nej verkligen inte. hon/han är patetisk.

haha, ja gör det ^^. pyss pyss söt-suffe ;)

2008-11-04 @ 23:34:00
URL: http://lindahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

lilla gumman jag ska berätta en sak för dig. du är så fjantig. sluta tro att du är så mycket, för vi i SBB kommer vara riktigt elaka om du inte slutar. och att sen säga att du inte bryr dig och skriva en hel uppsats om dom två kommentarerna går ju inte ihop heller!!!!!!!!!! du är så dum och bblåst !!!!!!

2008-11-06 @ 09:19:23
Postat av: Unni

töntigt :S hon har inget liv..

2008-11-08 @ 07:19:26
URL: http://unishka.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha XD jävla idioter!!!! Kan fan ta och döööööö!!!!

2008-11-12 @ 13:20:42
URL: http://sosandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0