fredagen den 13:e ?

Min dag har varit en riktigt "fredag den 13:e", tyvärr.
Dagen började med att jag glömt min frisörväska hemma. Det gick ju bra första lektionen eftersom att söta Alexandra lånade mig sin permanentkam och Sofia lånade mig hårnålar. Vi gjorde nämligen långhårsuppsättningar, den enkla svinryggen. Blev icke nöjd alltså. Gjorde en bättre när jag praoade i åttan fan x). Men jag skyller på att det är lättare att göra på riktigt hår, alltså en riktig människa och inte docka. Men nu är det bara att öva hemma, så alla ni vänner kmr nog få lida med as tuperat hår och svinrygg ;). Too bad for u guys ^^.
Efter denna lektion ialf, på lunchen, så var jag tvungen att stressa mig hem och hämta väskan. Här fuckade verkligen allt upp sig. Tunnelbanan fick vi vänta på (sofia var med ett tag, innan jag sa åt henne att åka tillbaka så att hon inte kom försent), tvärbanan gick precis, vi sprang till en buss som precis gick. När jag kom hem han jag inte äta något, bara slänga i mig en halv tallrik fil och flingor innan jag sprang till bussen, då SPÖREGNADE det. Mina ben värkte så sjukt mkt. Får vänta på tunnelbanan i gullmars sen, och sedan springa i spöregn igen till lekionen där jag kom typ 20min sent till. Men jag hann ifatt alla och jag gjorde bra ifrån mig.

Det som räddade denna dag var eftermiddagen med söta Sofia :). Vi letade ny APU-plats till henne :D. Jag har kanske fixat åt henne, as nära mig (A).
Fick även höra något som verkligen fick mig att skina också, Linda u know.


bilden jag skulle lägga ut imorse, även tagen då ^^

Kommentarer
Postat av: Sofiaq

Jippi! :)

2008-11-10 @ 20:53:30
URL: http://andreasonsegna.blogg.se/
Postat av: Unni

fin bild :)

2008-11-10 @ 21:29:37
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0