hata situps !

Nu har jag precis gjort lite situps. Närmare bestämt 100 st :O. 25x2 rep sneda och 25x2 rep vanliga (försökte göra något på mitt träningsprogram ialf). Även en annan magövning där du ligger på rygg med benen rätt upp och lyfter upp rumpan med så raka ben som möjligt, den övningen tränar nämligen bort putmagen.
Jag kan berätta att min mage verkligen känns helt död nu, verkligen död! Men gymmet stängde precis när jag börjat värma upp, surt! Det skulle vara nå simtävling eller något sådant tror jag, för det var massor med filmkameror och skit.
Jag gick ialf hem därifrån och har tränat lite nu här hemma, så att jag fått något gjort i varje fall.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blir inte smalare av situps.

2008-11-14 @ 08:20:02
Postat av: Linda

svar: jo, du minskar ju ditt midjemått och i och med det så blir du smalare.



btw, som om jag bryr mig vad nu anonyma skriver? så jävla töntigt att man inte kan skriva ut sitt namn. det är jävligt svårt va? förstod det

2008-11-15 @ 10:17:40
URL: http://lindahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0