Ja, (de flesta)killar tänker med sin nedre hjärna

Jag blir fan riktigt irriterad.
En kille addar mig på msn. Man tycker att han borde vara lite mogen kanske, 19 år liksom.
Efter att han haft min msn i ca.10 min så frågar han hur stora bröst jag har.
Asså ursäkta men vem fan tror han att han är ? Jag vet inte ens vem människan är, och han frågar om min bröst storlek. Är det sååå viktigt med stora bröst eller, kan man inte snacka med en tjej om hon inte uppfyller kravet "stora bröst" ?
Ska jag fråga alla killar hur stor kuk dom har eller? Vadå, man kan ju liksom inte chatta eller snacka med någon som har liten kuk, det går ju bara inte :O. Världen går under. eller?
Detta är fan sjukt. Jävla idiot verkligen. Tvivlar verkligen på att det finns bra killar, men jag har stött på en så jag vet att det finns. Det är dock väldigt sällsynt.


Och alla killar nekar att detta är drömtjejen ?
Ändå så ska dom ha en smal tjej med jättebröst (ialf vissa). En smal tjej har fan inte stora bröst. Idioter !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har dom visste, smala är dubbelt sååå mycket seeexigare!

2008-11-17 @ 16:29:41
Postat av: Unishka

smala tjejer kan visst ha stora bröst men de är definitivt inte lika stora som pamelas :P det är mkt finare att ha små bröst hehe, det ser mer smakfullt sexigt ut och ser bättre ut med vågade urringningar.. på pamela-kroppar? that's just slutty :)

2008-11-20 @ 10:43:32
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0