jag mår braa =)

Hej kära läsare :).
Jag kan berätta för er att jag just nu mår otroligt bra, på topp faktiskt. Jag vet att detta går i vågor, så jag ska verkligen ta vara på detta nu.

Idag vaknade jag upp av att jag hade sån total panik, verkligen hemskt alltså. Drömde en sån hemsk mardröm alltså. Den handlade om att jag blev våldtagen, pga något som jag hade skrivit i min blogg, så nu är jag rädd att skriva grejer här alltså. Jag blev i varje fall jagad och våldtagen, skakade och grät och var i skräck. Blev våldtagen gång på gång och jag vad så otroligt rädd verkligen. Hemskt!!
Efter att jag vaknat upp från detta hemska, så ringde jag min moster som skickat ett sms om att jag skulle ringa när jag vaknade. Så hon kom och lånade min underbara klänning till ett bröllop.
Runt halv två - två så åkte jag och bror ner på stan och köpte en farsdags present till älskade pappsen (som förövrigt nyss kom hem efter att ha varit i götet och hämtat hem sin racingmotorcykel). När vi hade hittat en present, så skulle vi åka hem igen, men jag bestämde mig för att åka till Märsta. I Märsta hämtade Michel upp mig vid stationen och vi åkte hem till honom. Typ snackade, spelade Wii och lite sådär. As kul att spela bowling ju. Jag vann första gången, och Michel klagade på allt från färgen hans gubbe hade, gubben och på hela spelet haha. Sedan gick det bättre för honom, och jag lyckades faktiskt kasta klotet bakåt ist typ 5ggr i rad och vi skrattade en del åt mina skills . Haha.
Men Michel... vi säger väl att du är världsbäst så blir du glad:P. Du vann ju ialf mest gånger :P.

Nu är jag hemma. Ligger i sängen som vanligt, med musiken på och datorn på magen :).
Pappa och Monica är hemma igen, så nu kan jag dissa bror lite utan att få dåligt samvetet haha.

 


Imorgon ska jag även upp tidigt. Typ halv åtta. Hemskt. jag vet.
Jag ska med Sofia till hennes jobb, för jag ska kolla vad dom gör och sådär eftersom att jag kanske ska börja jobba där. Så jag vill se om det är något för mig liksom, om jag klarar av det. Så det blir att gå upp tiidigt :O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0