noppa ögonbryn



Nu har jag precis noppat Monicas ögonbryn. Väldigt roligt tycker jag. Jag brinner ju för allt inom skönhetskretsen, älskar ju liksom att hålla på med hår, sminka och göra behandlingar. Jag har såå valt rätt linje, för den är verkligen rätt för mig.
Även väldigt bra att jag får pengar för allt jag gör, eftersom att pappa och Monica är noga med att jag ska ta betalt för allt jag gör eftersom att det annars blir svårt att ta betalt när jag blir bättre och bättre. Jag håller verkligen med dom, plus att jag faktiskt behöver tjäna in lite extra pengar. Duktig som jag är så ser jag till att jag får mina pengar på mitt sparandekonto också :).

Kommentarer
Postat av: Unni

allt med skönhet är roligt :) tycker också om allt sånt där med hår, smink, kläder och behandlingar.. apropå d måste jag sååå på spa och få totalrengöring alltså.. är man stressad.. suck..

2008-11-13 @ 01:31:45
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0