saw 5

Nu har Sofia precis gått, eller det var typ 20 min sedan men ändå. Hon sov hos mig inatt för vi var nämligen på bio igår kväll och såg Saw 5. Eftersom att vi båda två är såna rädda små typer så vägrade vi att sova själva, så därför sov hon över hos mig. Tur var det nog också att pappa, Monica och deras PT var på Golden hits igårkväll och i och med det kunde åka med oss hem. Fast jag hade klarat att åka hem själv, faktiskt!



Filmen var inte lika läskig som jag hade trott, jag tyckte mer att den va jävligt äcklig. Liksom vidrig, uuuää.
Sjukt jobbiga äckelfjortisar satt även i salongen och inte kunde vara tysta och lekte med mobilen ? wtf !?

Men men. En trevlig dag hade jag och Sofia igår i varje fall. En dag på stan, och i buschen (Skärholmen) där jag verkligen inte kände mig hemma x). Blev även bjuden hem till Sofia innan bio där jag fick en otroligt god gryta och cheesecake med pepparkaksbotten och hallon och choklad topping till efterrätt.
Sofias lillebröder var så sjuukt söta. Lilla Ludde som bara " vart är linda?" när jag var på toaletten x). Såå otroligt söt.

Neej, nu ska jag försöka sova lite till faktiskt. Det behöver jag.


Kommentarer
Postat av: David

jag vill daska min kuk mot dig, ställer du upp? min kuk ställer upp just nu! snygging!

2008-11-16 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0