Sommarjobb =)?

Jag pratade nyss med en av mina mostrar. Hon hade nämligen kanske fixat sommarjobb åt mig. Hon skulle bara kolla om jag var intresserad så att hon kunde pusha chefen nästa gång hon träffade henne med.
Klart att jag är intresserad över att jobba på en båt, en båt i skärgården mitt i sommaren liksom. Det klart att jag vill det. Även om jag jobbar 7 dagar i sträck då jag även till och med sover på båten. Jag är ju sedan helt ledig 7 dagar, vilket är otroligt nice. Då festar man ju 24/7 och träffar kompisar och killar under veckorna som jag är helt ledig.

Hoppas att detta jobbet blir mitt (A). Men min moster sa att det lutade mycket åt det hållet ialf.


Kommentarer
Postat av: Lundin

Hej ta med mig ? X9 <3

2008-11-19 @ 15:48:42
URL: http://mycrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0