till dig Sofia ^^

Sofia pratar om min blogg på datorkunskapen "Linda, varför skriver du inga inlägg längre?" jag svarar " för att jag inte har nån motivation. varför ska jag skriva, vill du läsa eller?" Alexandra säger "haha, låter som värsta toppbloggerskan ju" Sofia svarar " Men jag vill ju läsa, det är roligt att läsa om ditt liv." jag svarar "Men du vet ju typ allt som händer i mitt liv, haha"

Men.. Nu ska jag börja skriva igen, för din skull Sofia ;).
Fick faktiskt skolkorten idag, och tänkte att jag skulle visa dom för er om ni vill se. Blunda om ni inte vill se ;). haha

 
 
jag är inte missnöjd, men inte nöjd.
tkr att jag ser knubbig ut, oavsett vad ni säger. men jag är ju mullig så.

pappa och hans sambo tyckte "Linda, otroligt snyggt kort. Du är jättesnygg verkligen. Ett litet kort måste jag få att ha i plånboken"

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaaaa

snygging där! :) jälv blev jaf inte alls nöjd!

2008-11-03 @ 21:29:21
Postat av: Linda

Sofia: tack, men njaaa. uuää. du blev asbra :O:D !!!

2008-11-03 @ 21:32:03
URL: http://lindahult.blogg.se/
Postat av: nadia

du blev jätte bra!

2008-11-04 @ 18:47:25
Postat av: Linda

Nadia: tack så mkt=)

2008-11-04 @ 23:32:20
URL: http://lindahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå mullig ?och vad är det för fel att vara mullig egentligen vem kom på att just det skulle vara fult, jag menar OK jag fattar Feet är fult med fet och mullig är två olika saker jag tycker det är finare med mullig än smal man ska ju ha lite former lixom, även fasst man ibland kanske känner sig bättre som smal är man snyggare som mullig :) jag tycker du blev perfekt! :D fast du ska ju inte att det var fult ioförsej men i alla fall! :P

2008-11-10 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0