:)

Fick klagomål över att jag inte har uppdaterat, och det är sant, min blogg känns lite död nu. Men jag har inte haft tid riktigt, har haft fullt upp i livet alltså. Men nu är jag tillbaka, och nu skriver jag ännu en gång ett inlägg. WIHO!

I torsdags så kom älsklingarna Rebecka och Isabell till mig. Isabell kom hela vägen ifrån Malmö, det ni.
Dom sov i alla fall hos mig, även om vi bara sov 2h typ. Vi gick nämligen upp 02.45 natten till fredag för att åka till Fryshuset klockan 03.34 där vi började köa för fredagens konsert. Myspace secret show, Darin!

Konserten var riktigt bra, synd att Rebecka var tvungen att åka hem på morgonen pga sin mage.
Darin sjöng i varje fall massa låtar från nya skivan och det var sånt härligt drag på klubben. Man verkligen såg hur han bara strålade lycka och hur han har saknat oss.



Nu kommer jag till det roligaste.
Innan konserten så sa en vakt till oss att en av oss 6 (jag, Isabell, Natalia, Lina, Josefine och Somme) skulle söka upp honom efter konserten. Han fixade även så att vi blev insläppda före alla.
I varje fall, så letar vi upp honom efteråt och han berättar att han fixat så att vi får backstage.
Han tyckte att vi var såå värda det i och med att vi köat hela natten och verkligen varit så värda det. Så vi får följa med honom in igen och gå bakom scenen.
Bakom scenen får vi även en varsin mp3 spelare, och träffa Darin själv.

Min totala otur i mitt liv har nog vänt nu.
Kan inte riktigt förstå att en vakt, EN VAKT, fixade backstage åt oss. Han pratade med myspace och alla som har hand om Darin för vår skull. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0