vill bo i innerstaden

Som ni nog förstår så är jag hemma, jag är nämligen sjuk, så ingen skola för min del. Otroligt skönt!

Just nu sitter jag och kollar på lägenheter i innerstam (Norrmalm, Kungsholmen, Vasastan osv.). Jag brukar nämligen fördriva tid genom just detta, väldigt skojigt.
Jag vill verkligen bo i innerstan, mer än allt typ. Man kan ju dock inte få allt här i livet, och även om vi skulle sälja våran lägenhet och flytta så skulle vi inte få så mycket som den är värd i och med lågkonjukturen. Det är surt!
Fast, iofs, jag trivs ju i våran lägenhet. Jag har största rummet i lägenhete, på kanske 16-20 m². Har fyra höga garderober från golv till tak, så jag är faktiskt nöjd.
Skulle bara vara skönt att bo mitt i allt liksom. Det ska det bli när jag flyttar hemifrån, till eget. Absolut inte i nån förort, utan jag ska fan bo i innerstan, punkt slut!


så här vill jag ha när jag går utanför portdörren!

Kommentarer
Postat av: SOofia

det är typ där jag bor gumman! :) hahaha

2008-11-21 @ 16:03:52
Postat av: Moni

deet är härligt o bo mitt i stan bor i ofs i halmstad men underbart. hoppas du får en bra helg. kramizz , var gärna med o täva i min blogg, du har chansen att vinna nagellack från depend. kramizz

2008-11-21 @ 19:11:15
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0