APU på Kungsholmen

Det är kul, det är verkligen riktigt kul!

Idag har jag haft två "kunder" som jag fått fixa. Först vid 10 imorse så kom Monicas mamma som jag tvättade håret på innan jag rullade upp håret på spolar. Lite senare kom även Monica och ville ha håret tvättat, så det fixade jag och fönade även volym med rundborste sedan. Otroligt bra med att få öva, det behöver jag verkligen.
Inte heller fy skam att få pengar för detta (a). Ska även klippa pappa nu snart(ikväll) för han hann inte komma till salongen, tjänar säkert lite där också.

Jag kommer dra in lite extrapengar tack vare min frisörutbildning. Det är grymt härligt alltså.





Kommentarer
Postat av: fanny

vill bara säga till dina puttenutt-vänner som kommenterat min blogg (anonymt såklart), att URSÄKTA MIG - men jag VET fanemej mer om anorexi och andra ÄS än vad både DU och DE gör tillsammans! fan vad jag lackar på er allihopa. och ursäkta, vaddå jag har ingen rätt att skriva på in blogg och konstatera att du har ett sjukt synsett? det är ju inte precis bara jag som tycker det så.. men du vägrar ju lyssna på någon, för "du vet ju bäst". lalal. och sen att din pappa och monika skulle veta?! liksom jaa, klart dom ser om du skulle tappa 20 kg och bli underviktig, men dom SER ju inte precis hur du resonerar? hur du tänker och hur fixerad du är, right?

2008-10-09 @ 22:22:18
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: fanny

grejen är DEN, att när man är sjuk, då tar man inte in gullegullande som "du är så fin ändå sötnos" lalala. coh visst, du säger att du inte är sjuk. det du inte fattar är att ingen som är sjuk medger det, ingen säger att "åååh, hjälp mig, jag tror jag har en äs"

en VÄN säger sanningen, den hittar inte på något för att vara snäll. ifall du tror det har du missuppfattat vad riktig vänskap är.

2008-10-09 @ 22:40:54
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: fanny

eeeh, kanske har jag försökt printa in i din skalle i 1 år att du har en äs? shiit, kan du läsa vad jag skriver och bara TA IN?!?! INGEN, verkligen INGEN som har äs, fattar det från början. de säger att "neeej, JAG har inte äs, jag är bara disiplinerad, jag vill bara vara nyttig, jag vill abra må bra.." eller liknande. jag kan säga det att jag berättade för min åsa om dig och saker du gjorde och sa när jag var med. (och ja,det räcker att träffa dig korta gånger som på thevoice, hos nadia eller linda för att lägga märke till) och hon sa att du var ju inte helt frisk. visst, du är kanske inte varken gravt under- eller överviktig, men ditt TÄNK, ditt resonemang, DET är inte friskt. säg vad du vill, men jag tror både jag och åsa vet mer om äs och dess tecken än DU. (eller din pappa eller monika eller dina vänner)

2008-10-09 @ 23:05:51
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: fanny

patetiskt. löjligt. förlåt, men det är skrattretande.

sure baby, do it! det är du som får ett kul liv att se fram emot.. men ja, du vet ju alltid bäst, visst? ingen annan vet ju tydligen ett skit? haha, att du ens säger att jag inte vet ett skit? ursäkta, hur normalt tycker DU att det är att äta minimorötter och dricka colazero till middag? HA.

men det du vad det värsta är, vad som får mig att bli så SJUKT arg och BESVIKEN på dig? det är att du har NOLL fucking respekt för mig. du snacka om sån här skit under HELA min tid som sjuk. du tog ingen hänsyn att jag behövde umgås med folk som tänkte FRISKT. och du kallar DIG vän? yeah right

2008-10-09 @ 23:24:36
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0