darin i vällingby igår



Igår träffade jag sötaste lilla Darin, som inte är liten längre utan 21år.

Jag och Carro träffade honom innan signeringen också, och såg när han repade. Han var helt sjukt underbart go igår, tog sig tid att låta oss fota med honom och snacka.
Även på signeringen så fick man ta kort och krama honom. Han pratade även på som hna aldrig annars har gjort. Igår var det Darin som pratade mer än vad jag gjorde, helt sjukt underbart att träffa mannen.
" jag kommer ihåg att du va där när jag sjöng desire....... på tyrol :D"
Det var på vinterkrysset den 4 december 2006. Vilket minne han har liksom, gullet :).
Helt sjukt roligt var det ialf, orkar inte berätta allt men det var sååå värt det.

Kommentarer
Postat av: Unni

naaw gud va härligt gumman :) så kul att han mindes dig!! men klart han gör d, du är ju speciell :) söt bild, d lilla man ser av dig ;)

2008-10-26 @ 22:23:18
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0