Davines

Just nu har jag precis gjort mig klart, slängt ner mjukbyxor och t-shirt i väskan(idrotten) och sminkat klart mig och fått på mig kläder. Snart ska jag bege mig ut mot bussen och åka till skolan. Kul att tunnelbanan har ersättningsbussar idag pga att trafiken står still på den gröna linjen, men men då  har jag ju anledning om jag kmr försent. Jag kan inte rå för detta liksom, och jag tänker inte gå för det gjorde ja igår ^^ Jag kan gå hem från Gullmarsplan sen i eftermiddag, det blir bra det.

Ganska slapp dag i skolan idag. Bara frisörteknik, matte och idrott.
Någon Emma från Davines ska komma och ha någon föreläsning för oss idag, så det är säkert jätte intressant tror jag :). Alltid kul att lära sig saker om hår och mitt blivande yrke.
Matten, den kmr inte bli seriös. Det är alltid kaos på den lektionen, men men. Sedan så avslutas min skoldag och skolvecka med idrott där vi ska göra klart maxtestet, det är ju faktiskt helt okej.


(detta är styilingprodukterna som vi får jobba med på skolan)


Nej.. Nu ska jag nog fixa det sista.
Ha nu en otroligt bra dag alla läsare :)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0