Fy alltså

Ja.. Det blev inte mycket sömn för min del ska jag berätta. Sov kanske 1h innan jag verkligen mådde så sjuukt dåligt. Jag försökte att somna, men tillslut så mådde jag så dåligt att jag gick ner. Tur var väl det, för påväg ner för trappan så kände jag att jag höll på o spy. Jag sprang in på toan och där har jag varit från halv två till typ nu och spytt. Nu vågar jag inte sova heller, för jag vill inte spy i sömnen och kvävas. I och för sig så kan jag nog inte spy mer nu, för ingenting finns kvar i min kropp. Inte ens vattnet.

Hoppas att det bara är nån matförgiftning eller något sånt, för magsjuk vill jag verkligen inte vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du är matförgiftad så blir du automatiskt magsjuk

2008-10-30 @ 14:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0