Huset i Knivsta

Sitter just nu i huset hos min bror och Rikard, pappa och min morbror är också här. Riktig familjekväll nästan, hade varit grabbkväll om inte jag varit här dock, men det va min bror som bjöd hit mig. Jag orkade nämligen inte vara hos mamma längre, mår så dåligt av röklukten, verkligen as dåligt så jag sover här inatt. Kommer dock behöva åka klockan halv sju imorgon bitti ^^, men det klarar jag. Får sova när jag kommer hem vid åtta eller när det blir.

Vi kollar just nu på en film, Hellboy 2. Inte precis min typ av film, gillar inte action filmer särskilt mycket och speciellt inte overkliga filmer med fantasifigurer och riktiga människor blandat i ett. Men men, jag är inte så inne i filmen preis, utan sitter här vid datorn och nördar istället ^^. Helt okej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0