ingen rubrik

Nu börjar jag må dåligt igen. Allt på grund av en kille.
Grejen är den att han inte gjort något, lr jo. Han är unik liksom och inte som alla andra. En kille som lyssnar, som givit/ger mig råd, som verkligen försökt att peppa mig, försökt att hjälpa mig och som fått mig att se positivt på allt. Han har fått mig att se framåt på något sätt, lärt mig att "..efter mörkret kmr solens strålar fram..". Ingen kille har någonsin gjort allt detta för mig, aldrig någonsin.
Detta gör mig väldigt rädd, jag skulle lätt kunna börja gilla honom sjukt mkt. Jag är riktigt rädd för detta, för jag vill inte bli sårad igen, vill inte känna mig som skit, känna mig värdelös och att jag inte duger igen som efter *pip*.

Jag vågar dock inte skriva allt som jag egentligen vill skriva, för jag vet inte vilka som läser detta.
Hur ska detta gå ? Jag skapade bloggen för att kunna skriva av mig i hemlighet, men den är inte hemlig längre så jag vet inte riktigt hur detta kmr gå i mitt liv nu när jag behöver skriva av mig "/.
Det rinner väl av mig så småningom .


allt blir bra, det är det enda jag vill tro ialf..
men tillslut, efter allt så måste ju allt bli bra. eller ?

Kommentarer
Postat av: Unni

starta en hemlig blogg också där du kan skriva lite mer privata grejer så ger du lösen till de som vill läsa som du litar på och som har med saken att göra =)

2008-10-10 @ 04:37:37
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0