kära läsare

hej alla sötnosar  som just nu sitter(eller kanske ligger lr står) och läser dessa ord, meningar där ute i sverige/världen (vad vet jag) :P.
hur mår ni alla :)? Det är ju lov, så ni måste fasiken må helt underbart alltså. Annars är det kanske något fel på er, haha nej det där menade jag inte.
 Med mig är det bra tror jag, har ganska precis vaknat från mina 11h sömn. Behövde verkligen sova ut efter denna långa tid utan tillräckligt med sömn, även om jag nog skulle kunna sova 5h till fast då får jag ont i huvudet, så nej tack.
Jag ska nog snart klä på mig ordentligt och bege mig ut på en liten höstpromenad, lr liten och liten, tänkte gå runt Årstaviken så det blir väl 1,5h-2h promenad. Jag tycker att det är otroligt härligt att gå i sin egna takt, med musiken i öronen och bara få lägga tiden på sig själv och sina tankar. Även om det inte är det bästa att jag tänker, för att jag så lätt tänker depptankar som får mig att må skit. Men jag känner mig faktiskt glad, vet inte hur länge det håller, men man ska ju som sagt leva för stunden vilket jag ska börja med. Jag måste verkligen börja strunta i allt som får mig att må dåligt för jag orkar inte det. Jag måste verkligen lära mig att acceptera mig själv och mina brister, måste lära mig att älska mig själv innan jag går under. Jag har ju kommit en bit på vägen, hatar inte mig själv lika mycket som jag gjort förut men är långt långt, sjuukt långt ifrån att älska mig själv. men..
Jag ska klara det, det vet jag att jag kan !!! Jag klarar allt, bara jag vill och bara jag kämpar.
I slutändan ska jag vara så stark och så lycklig, trots motgångar så ska jag ställa mig upp. :)

ha det nu super mina små solstrålar :).



btw, kul att du älskar att läsa mina inlägg Unni. det glädjer mig och peppar mig mer till att blogga.

Kommentarer
Postat av: Unni

naaw of course :) finns här för dej också när du e deppig!!

2008-10-28 @ 12:59:14
URL: http://unishka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0