kundvagnen x)

"vill ha dig i mörkret hos mig (meeheej)" .
Vill ha honom, tror jag. Måste träffa honom, vill göra det
nununu!!

Var bara tvungen att få ur mig det jag skrev här över, hehe. Vem det är säger jag inte, men några av er kanske vet vem jag vill ha.



Idag har jag och Sofia varit ute på äventyr ^^, haha. Vi har varit på ikea, racat med kundvagn, fikat och skämt ut mig. haha (a)
Vi har verkligen haft en otroligt rolig dag, och jag gillar verkligen den tjejen sjuukt mkt. Vi är otroligt lika faktiskt, och jag har inte känt henne länge men känner att jag kan lita på henne till fullo. En bra kompis är vad hon är :D.



Jag gick i högklackat från klockan 13 till 19 typ idag, och när vi varit på ikea innan vi skulle hem så skulle Sofia köpa godis. Jag skämtade om att hon fick skjutsa mig för att jag hade så ont i fötterna, och det gjorde hon. Så Sofia springer över parkeringen vid Kungens Kurva med mig liggandes i kundvagnen med benen rätt upp i luften och massa grejer i knäet xD. Haha, alla garvade och kollade snett.
Det mest pinsamma var när hon ställde vagnen med mig i utanför godisaffären när hon skulle handla, så där låg jag helt utstirrad xD. Typiskt att det kom ett  par killar som kollade snett och sedan stod och garvade innifrån affären åt mig.
Men vet ni ? Jag bjuder på detta, det är fan bara roligt alltså.
Hon höll även på att springa med kundvagnen rätt in i en parkerad bil när vi fick skynda till bussen, haha x)

Vi har haft det suuuperroligt idag :D

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0