kusin vitamin på fredag :)

fredag åker jag ner till Göteborg igen. Ska bli otroligt kul faktiskt.
Vi ska åka ner för att gratta lilla kusin Filippa som fyller 2år :). Otroligt vad tiden går fort alltså, helt sjukt verkligen!! Känner mig som värsta gamla tanten när jag säger sådana saker, haha, men så är det ju.


bild från Filippas 1års dag



Något roligt är också, att jag kanske (bara kanske) ska ta bussen från Göteborg till annan ort för att träffa en liten sötnöt och sedan åka tillbaka till Götet dagen efter igen. Hoppas verkligen att jag kan göra så, för jag vill verkligen träffa personen, verkligen ! :)


Nej mina kära läsare, jag måste faktiskt fortsätta plugga till mina TVÅ prov imorgon.
Önska mig lycka till, för det behöver jag. Jag är den sämsta människan på att plugga ska jag tala om (a) haha



 

pusspuss, godnatt om jag inte skriver något mer inlägg :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0