ledsen..

Gaaaahh...!!
Palla. Jag vet fan bäst själv, eller nej det gör jag ju inte tydligen. Pappa och Monica vet ialf bättre än er i så fall.
Jag har INTE ÄS (ätstörningar), tro vad ni vill men lägg ner det. Jag vill inte höra det nu mer oavsett om ni bara säger det för omtanke. Ni ser en text och kan inte döma utefter det, ni vet hur jag var och ni kan inte döma mig i nuet efter mitt förflutna. Att fått höra detta i typ 1,5 år nu gör att jag verkligen inte orkar mer.
Lägg ner nu, tack!!!

btw, läs inte vad jag skriver då om det bara är om mat och träning och skit.


(detta är min blogg och den har jag för att skriva av mig, säg vad ni vill om det!!)

Kommentarer
Postat av: fanny

jag läser typ aldrig din blogg, så det är inte härifrån jag fått att du har en ÄS, om du trodde det. men nu gjorde jag det, eftersom jag fattade att du skulle skriva ett inlägg om det. och då såg jag ju alla andra inlägg.. NEJNEJ INTE AAALLLSSS fixerat..! du tror tydligen att för att ha en ÄS måste man vara antingen kraftigt underviktig, överviktig eller ha extrema utseendekrav, men vet du? så är inte det fucking fallet! jag VET mer än du, thats it. och nu orkar inte JAG bry mig mer om dig, för du är så jävla otacksam, helt sjukt. jag trodde vi typ var vänner som skulle hjälpa varandra, men du är ju fan helt borta. SKIT I DET DÅ

2008-10-06 @ 10:41:53
URL: http://roethlisberger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linda vet bäst själv om hon har ÄS eller inte, inte du! Anklaga inte Linda för att ha ÄS, och att kalla henne otacksam gör ju inte hela grejen bättre!?

En VÄN ska stötta henne, och hjälpa henne, en vän ska inte sitta och klaga på en. Hon har nog bättre vänner, som inte kallar henne otacksam och blåst!Tänk efter!

2008-10-06 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0