Pappa är överbeskyddande och rädd, då får man taxipengar (a)

Nu ligger jag ännu en gång i min säng. Har precis paniktvättat håret, sminkat mig riktigt fort och klätt på mig, innan jag nyss precis tog av mig kläderna igen och la mig här i sängen. Haha.
Nu tror ni att jag är sjuk i huvudet, men så är inte fallet.

Sofia och jag bestämde väldigt hastigt att vi skulle gå på bio med en fika efter och sedan ta taxi hem till mig senare ikväll.
 Denna idé omvandlades till endast en fika och att Sofia skulle sova hemma, till att vi skulle träffas och bara göra något impulsivt, till att inte bli något alls. Haha. Sofia ska nämligen jobba imorgon, så vi tar det imorgonkväll istället.

Det blir bra det med ju, tråkigt bara att vara hemma och ruttna haha. Men det blir väl trevligt det med ^^.
Jag får terra alla på msn, så VARNING!!


imorgon är det ju även kanelbullens dag, det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0