roligt att läsa alltså

Shit vad jag har ont i halsen, helt jävla sjukt.  Det känns som att någon har kört ner en taggtråd och bara vevar runt när jag ska svälja. Kan knappt äta eller dricke eller ens svälja mitt egna saliv. Kul liksom. Sitter o tvingar i mig fil o havrefras, går inte jättebra precis.

Idag: Börjar dagen med ett jävla svenskaprov som alla ettor på skolan ska ha, vi får se hur det går. Sedan har jag bara lunch och ASH, sen får jag gå hem.
MÅSTE STÄDA INFÖR FREDAG NÄR JAG KMR HEM !!!

Imorgon, onsdag: Börjar halv nio tror jag, eller kvart i nio eller något sådant. Har svenska, lunch, matteprov(hjälp!!) och mentorstid. Sen äre gymmet om jag får gymma, vilket jag inte tror med tanke på min hals.

Torsdag: APU hela dagen, och det lät som att jag och den andra praktikanten (1:an som är där denna vecka) skulle få fixa varandras hår asså typ färga och sådär. Hoppas verkligen på det, så att jag kan få färga mitt hår brunt igen för det behövs verkligen. När min APU har slutat så är det LOOV!!!

Fredag: Ledig. Carro och hennes kompis kommer runt två till mig så då ska jag hämta dom på centralen.
Vet inte vad vi skulle göra på kvällen, ev. idol faktiskt :).

Lördag: DARINSIGNERING, fira 3år med Rebecka och kanske även fest :):)!!

Söndag: HA KUL MED CARRO & HENNES KOMPIS !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0