Usa på sportlovet

Jag ska ju som sagt till Usa på sportlovet v.9 2009. Vet inte riktigt vart vi ska bo, men typ i norra Kalifornien blir det nog.
Som ni nog förstår, så har jag redan börjat fundera på vilka affärer jag ska besöka och vad jag ska köpa. Jag tänkte börja skriva en lista här på bloggen där jag kan fylla i affärerna och grejerna som jag ska besöka och köpa, som en liten "kom igåh lista".



Butiker
Forever21
Victorias secret
Louis Vuitton (tror jag, kanske ska köpa en plånbok så jag kan matcha min väska)
Mulberry
Redken (om det finns någon affär där jag kommer vara)
Sephora

m.m

Inhandlas
Skor
Mjukisdress
Smink
Väskor
Kläder
Hårvårds produkter
Ansikts produkter
Sjalar
Solglasögon
Underkläder
Parfym

m.m

Kommer att fylla på mina "listor" allt eftersom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0