ingen rubrik

Gud vad jag är trött, helt sjukt alltså!! När jag vaknade imorrse så ville jag verkligen dra nån lögn om huvudvärk eller något, men jag var duktig och släpade mig upp ur min varma, älskade säng och tog mig till skolan.

Första lektionen var svenska, jäääävligt värdelöst idag minsann. Vi var 6st elever, för dom andra hade "fått fel schema". Visst det var sant, men idioterna fick ett nytt igår där denna lektionen stod med så gaaah. Vi som var i skolan var ialf vääldigt irriterade, men vi gjorde upp en deal. Den lyder som följer : på tisdag eftermiddag slipper vi som var på svenskan idag lektionen. Vi får giltig närvaro och får gå hem eftersom att vi har gjort det som dom ska göra den lektionen. Jag tackar ju inte precis nej till att få gå hem 14.10 ist för 16.15 lr 16.00 :O :):).
Dagen fortsatte sedan med engelska efter lunchen som bestod av soppa och pannkakor(jaa, jag åt pannkakor för Monica har ju haft massor med "lektioner" för mig om att jag hellre ska äta fel än inget). Engelskan var väldigt seeg, och jag är verkligen inte bra på ämnet. Det märkte jag på dagens lektion, men men. Övning ger färdighet (a)
Efter engelskan så hade vi matte, där vi dagen till ära, hade prov. Prov är verkligen något jag hatar. Jag får alltid sån panik, sätter sån press på mig själv och får hjärnsläpp och kan inget och gör massor med slarvfel. Godkänt kommer jag att få, annars blir jag förvånad faktiskt. Betyget godkänt är det enda jag strävar för i "tråk-ämnen" nu, jag är trött på min press jag satt på mig själv genom åren och jag behöver inget mer än godkänt. Så det gick alltså bra, säger vi :).
Efter matten så skulle vi ha klassråd, som verkligen SÖÖÖG!! Men men, det är ju obligatoriskt sååå "/.
Fick frånvaropapper idag, och det var väl helt okej. Inte mkt frånvaro, men lite :P ^^. Haha

Vid kl.15, direkt efter skolan så var det gymmet med Monica. Det gick rätt bra. sprang 20min, gick in och körde styrketräningen innan jag avslutade med 10min powerwalk.
As nice att löpbanden med tv-apparaterna var lediga idag, så att jag kunde kolla på tv medans jag sprang. Lärde mig även att jag kunde koppla in mina hörlurar så att jag även fick höra ljudet från tvn, haha (a). Träningen gick alltså bra.

Träningsvärk har jag, trött är jag, sova vilja, men sova kommer jag inte göra.
 
Snart äre IDOL :D



btw. imorgon börjar min APU, vilket betyder att varje torsdag från och med imorgon så ska jag vara på salong. Varje torsdag, hela dagen ^^. NICENICE :)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0