ge mig mat !!

Nu är jag hemkommen från huset i Knivsta. Åkte ju dit med pappa imorse för att träna med honom och Rikard på Hälsohuset. Jag förstår nu hur bra mitt gym här i Stockholm är, asså gud vad litet det var på hälso asså. Det kändes som att man stod på varandra och man kände sig bara uttittad, nej aldrig mer där tack!!!!
Ni som bor i Knivsta, träna mkt mkt mkt hellre på Form. Det känns bättre kan jag lova er (jag hade betalat dom extrapengarna för att känna att jag trivs).
Det var ganska jobbigt att inte riktigt veta hur mkt jag skulle ta på varje träningsmaskin eftersom att maskinerna på mitt gym är helt andra och allt , så jag chansade lite och vissa grejer körde jag nog för hårt på haha. Får se hur det går att gymma imorgon med, det lär märkas. Få inte panik nu över att jag tränar mkt, jag orkade inte träna igår vilket jag skulle gjort så jag tränade idag istället och måndagar har jag och pappa bestämt är en träningsdag! Punkt slut!!!

 


VS


 


Gud vad jag fortförande är hungrig, trots att jag ätit frukost och banan innan träningen idag och sedan soppa, banan, äpple och korv utan bröd efter träningen. Jag ska aldrig mer gå och lägga mig svimfärdig och illamående pga hunger, ALDRIG!!. Tur att det snart är middag, köttfärspaj. Monicas köttfärspaj är så sjuuukt god, en specialare som är nyttigare (såklart!!).

Hej svejs, hoppas att ni är glada för jag är riktigt glad av mig alltså.!!


pusspuss

Kommentarer
Postat av: ulrika

sv: sluta klanka ner på dig själv, du är visst värd det :)

2008-10-05 @ 21:37:51
URL: http://uulrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0