11 september

En dag som denna kan man inte annat än att tänka och sörja de som dog den 11 september 2001. Terrorattacken mot World Trade Center chockade och skrämde hela världen.
Jag förstår inte hur de människor som kapade de två planen tänkte(tre planen). Det gör mig så arg, och så rädd att tänka att sådana människor finns på våran jord. Det finns människor som offrar sitt liv, för att döda, skrämma och förstöra för andra människor. Det är fan sjukt, riktigt jävla sjukt!!!



Jag vill bara skänka en tanke åt alla de människor som dog i och med detta, vill även säga att jag tänker på alla de som förlorade någon i denna världskatastrof.

R.I.P alla de 2986 personerna som dog

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elsa Karlsson fyller faktiskt 16 denna dag :)

2008-09-12 @ 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0