Bullbak

Jag har stått och bakat bullar ikväll. Började efter klockan 19, haha. Men min bror ringde mig och bad mig att baka till måndag, han ville ha mina bullar (dom är sjukt goda). Så jag lovade honom att baka lite till honom. Han har ju faktiskt blivit otroligt snäll min bror, vi skulle nog kunna komma nära varandra. Ja har insett att han verkligen bara vill mig väl, han vill inte att något ska hända sin "babysister" och han har blivit snäll och helt amazing. Trodde fan aldrig att jag skulle säga något sånt om min bror, men det gör jag :). Även fast han kan vara så OTROLIGT dryg, så älskar jag honom faktiskt. Han har verkligen förändrats, till något såå mkt bättre.



Usch.. alltså jag smakade 2 bullar av de jag bakat ikväll. Jag mår illa, har värsta degklumpen i magen och känner inte för godsaker alls någon mer gång. Alltså jag har ju avvänjt mig från vetemjöl, har typ inte ätit vetemjöl sedan innan 22juni. Så nu när jag åt vetemjöl så fattar jag verkligen vad det gör mot kroppen, usch för vetemjöl. Tänker aldig gå tillbaka till min gamla kost, mår såå mkt bättre med denna LCHF kost :).

Neej.. nu ska jag inte tråka ut er läsare något mer. Måste platta håret lite. Vi tvättade ju varandras idag i skolan, så det är lockigt. UUUSCCH!! haha

Ha det bra :) ;).

Kommentarer
Postat av: nadia

sjukt duktigt av dig att hålla din diet sådär :D stolt jao :D och sjukt imponerad! :D fast nu blev jag ju sugen på bullar ;D haha

2008-09-02 @ 17:53:23
Postat av: Unni

jag äter föör mkt vetemjöl, borde sluta jag också :P men kan inte, i love bullar tooo much! även fast min mage skulle nog bli tacksam av en no vetemjöldiet haha..

2008-09-02 @ 18:09:49
URL: http://unishka.blogg.se/
Postat av: BaijzzZ

Det är inte vetemjöl som förstör din kropp,det är annar skit i bullarna.Typ socket, mycket smör och sånt, logik?

2008-09-02 @ 22:33:51
Postat av: fanny roethlisberger

vetemjöl gör inte din kropp minsta lilla "ont". snälla rara, jag vet. jag har haft näringslära de senaste två och ett halvt åren.. :/ allt handlar om en balans. att du tänker som du gör däremot, DET är inte bra för varken kroppen eller själen!

2008-09-03 @ 18:58:57
URL: http://roethlisberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0