Dagens träning (:

Nu har jag kommit hem ifrån gymmet för en stund sedan ^^. Känns otroligt bra faktiskt, men jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Körde ju nämligen först uppvärmning på löpbandet 7min innan jag träffade Johnny. Han frågade vad jag ville träna och vad jag ville uppnå, och jag berättade. Han skrev upp ett träningsprogram åt mig som tränar hela kroppen. Vi bestämde även att jag ska springa minst 20min efter styrketräningen varje gång. Så när min instruktion var klar, så stretchade jag och bestämde mig sedan för att köra 10 min löpning (kände inte att jag hann 20min). Jag körde intervallträning som han tipsade mig starkt om. Var ju sedan tvungen att stretcha benen igen.

Nu känner jag mig otroligt duktig. Känner mig så otroligt peppad att gymma 2-4ggr i veckan nu. Nästa gång blir på onsdag, WIIHOO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0