Darin Zanyar


bild från artikeln i aftonbladet

Säg vad ni vill, men Darin är min idol och kommer alltid att vara. Hans musik har hjälpt mig genom mycket, och tack vare honom har jag fått så underbara vänner. Ingen kan ersätta denna mannen, verkligen ingen. Han är och kmr alltid vara nr.1 för mig. The one and only typ.

Många har säkert läst i "Aftonbladet" idag att Darin släpper nästa singel den 3 oktober, låten "Breathing your love" (jag vill höra den nuuu, jag vet att jag kmr att älska den). Den 3 december så släpps även det fjärde albumet, "Flashbacks" som jag också längtar till.

Som nog alla i min omgivning vet (ni som varit med ett tag),  så har jag varit ett hysteriskt fan. Den tiden har jag nog lagt bakom mig, man kan nämligen inte alltid vara som jag var. Det tog på krafterna, men framför allt på plånboken.
Jag kommer ju såklart att gå på konserter, signeringar och sånt där. Jag kommer dock inte gå på allt, som jag i princip gjorde förut.

Nej. Nu är jag nyfiken på alla nya låtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0