Fy vad det skulle regna idag då..

Har ganska nyss kommit tillbaka från stan. Det blev ett längre besök än vad jag planerat, men men. haha.
Jag åkte som sagt med pappa och Monica ner. Vi skiljdes åt utanför Gallerian och mitt letande efter en present till min bror började. Presenten som jag skulle köpa fanns inte, så det blev att tänka om. Med panik och verkligen bara lust att åka hem och sova så ringde jag först mamma, sedan far som inte hade något bra förslag, ingen av dom. Ringde sedan min bror och frågade ut honom på önskningar, och han sa en grej som även pappa föreslagit då när jag pratade med honom. Så jag gick in på en affär där jag hittade en present. Hoppas att han gillar presenten bara, men det tror jag nog. Som han sa så blir han glad för allt typ, " du brukar alltid hitta på snygga och bra presenter åt mig".
Efter min presentpanik och köpet, så ringde jag Monica och bestämmde mig för att gå med henne runt lite och heja på pappa. Min far hade nämligen bestämt sig för att springa Stockholm halv Marathon som är 2,1 mil. Sjukt, jag vet !?
I alla fall så gick jag från NK ungefär, till Centralstationen där jag mötte upp Monica. Vi gick till Vasaparken och fikade innan vi gick tillbaka ut i spöregnet för att kolla när först min morbror och moster sprang förbi, och sedan några minuter efter även pappa. Efter att vi hejat på lite, så gick vi vidare till Stadshuset där vi åter igen såg dom och skrek, hejade och muntrade upp innan vi sedan begav oss till målet, Kungsträdgården.
Pappa kom i mål med tiden 2h 23min. Jag fattar inte vfr man utsätter sig själv för något sånt här. Haha. Han var såå nära att kliva av, men han kämpade sig i mål. BRA PAPPA!!!!
Min moster och morbror kom i mål på 1h 51min eller något, och dom såg knappt trötta ut. haha

Neej.. nu ska jag vila lite. Jag är så sjukt kall efter att ha varit ute i spöregn. Väl hemma när jag skulle tvätta mina iskalla fötter så var duschen felinställd så jag duschade hela min arm och axel också(med kläder på). Lyckat? alltid.



VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, snygga moster (en av dom) och morbror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0