Gårdagen hos Linda

Igår vaknade jag fööör tidigt, typ halv tio och jag hade kunnat sovit till kvart i elva men såklart att jag inte kunde somna om. Klockan elva hade jag ialf tvättstugan, så jag var duktig och tvättade alla mina smutsiga kläder.
Min plan var även att jag skulle gymma efter att jag tvättat, innan jag fixade mig och åkte till Linda. Gymmet hann jag dock inte med, så jag fixade mig bara och åkte till Knivsta och Linda.
Kvällen blev i varje fall jättelyckad tycker jag, trots att jag skämde ut mig TOTALT och även dunkade mitt huvud i asfalten så att jag säkert fick en lätt hjärnskakning (Anna som var en bit bredvid hörde dunket, haha).
Maten, tacos, var jätte god och det var otroligt trevligt sällskap tycker jag.
Promenaden hem var dock inte så rolig, eller asså jag är ju otroligt mörkrädd och så sjukt rädd för allt och feg, så jag tyckte bara att det var otroligt obehagligt. Tack Malin för att du pratade med mig hela vägen ialf.


oj vad Anna och jag är söta posande med en lyckstolpe. haha x). otroligt seriösa också!!


snygga älskling <3

Kommentarer
Postat av: nadia

haha linda du stod för vår underhållning :D <3

2008-09-29 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0