Gymkläder

Idag blev det shopping igen :). Inte vanlig shopping precis, utan idag blev det att köpa gymkläder.
Fick pengar insatta på mitt kontokort av pappa innan jag drog ner på stan. Gick till "Röhnisch"butiken. Väl där fick jag hjälp av en urgullig tjej, otrolig personal i butiken. Jag behövde i princip bara säga att jag inte ville ha en tajt överdel, så fick jag allt framplockat och behövde bara stå i omklädningsrummet och prova. Hittade ett par svarta tights med rosa detalj i kortaremodell, och sedan ett svart danslinne som var sådär pösigt som jag önskade mig.

Har tyvärr ingen bild, eller bilderna blev inte bra helt enkelt. Men fatta vad jag är ännu mer taggad nu.
JÄVLAR vad jag ska träna, är så pepp :). !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0