Gymmat och ska snart vidare

Nu är jag hemma. Har hunnit med skolan, gymmet, hjälpt till med middag och ätit den ;). Vi ska snart åka iväg till min och Monicas frisör. Monica ska fixa Yasmines dator, och jag ska få kläder. Denna tjej har 400par jeans, det är ju helt sjukt mycket. Jag har ett par jeans, och hon har 400 !!!:O.
Tog t.ex 12h att flytta hennes lägenhet, flyttgubbarna var HELT inställda och trodde verkligen att det skulle ta 2h. Haha

Nej.. nu ska jag ta på mig nån mysig tjocktröja. Jag orkar inte klä mig snyggt ny efter gymmet, så det blir mjukisbyxor,linne och tjocktröja (vilket jag ALDRIG någonsin bär in public). Haha


- ja tack till denna garderob (a) :)



Måste bara berätta något HELT underbart just nu , haha. På fredag så har jag bara en lektion, datorkunskap. Den lektionen är från 12.20 (SOVMORGOOOON) till 15.00. Idag på lektionen var jag så jävla grym, så jag hann att göra klart en uppgift som inte många ens börjat på så den ska de flesta göra på fredag. Jag som alltså blev klar med den, som bara behöveer skicka den (eftersom att jag inte kunde göra det på lektionen idag eftersom att han inte hade gjort mappen där jag skulle lämna in den i för att han inte trodde att nån skulle hinna klart), jag behöver inte komma kl.12.20 utan jag fick komma kl.13.00 i stället. SJUKT NICE. Hinner att blogga innan jag drar till skolan, det blir härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0