Gymmet snart :)

Jag klarade av denna dagen i skolan. Fick dock sluta klockan 15 typ på datorkunskapen ist för 16.15, bara för att jag är så grym (a). Haha, nej men jag var färdig.
Dagen gick faktiskt hyffsat fort, tack vare Sofia, Alexandra, Madde och Veronica :):).

Nej men nu ska jag strax dra till gymmet och biffa på mig, och minska på fettet. WIIHO :). Pappa ska också med, idag ska han nämligen köpa sig ett gymkort och springa massor på löpbandet. Jag vet att han känner sig hotad av mig, att jag snart kommer att springa om honom. Vet inte om jag tränar löpning med det målet, men det får vi se.

Jag kanske bloggar mer när jag kommer hem. Får se om jag orkar, är helt jävla död nu så jag är egentligen inte helt pepp på gymma. Men har man inte gymmat på vääldigt länge(onsdags) så måste jag verkligen. Skärpning Linda, ta tag i allt nu. Träna och sluta ät onyttiga grejer i skolan. Jo, men det ska jag göra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0